Salewa termoska Rienza 0,75 L syrah
Termo fľaša Rienza 0,75l z nehrdzavejúcej ocele je skonštruovaná pre náročné horské dobrodružstvá a aktívny životný štýl. Má odolnú dvojstennú nerezovú vákuovú konštrukciu s otočným uzáverom a pohárom z nehrdzavejúcej ocele s dvojitou stenou. Jeho izolačná technológia je navrhnutá tak, aby udržala vaše nápoje teplé až 24 hodín a studené až 30 hodín.
Termo fľaša Rienza 0,75l z nehrdzavejúcej ocele je skonštruovaná pre náročné horské dobrodružstvá a aktívny životný štýl. Má odolnú dvojstennú nerezovú vákuovú konštrukciu s otočným uzáverom a pohárom z nehrdzavejúcej ocele s dvojitou stenou. Jeho izolačná technológia je navrhnutá tak, aby udržala vaše nápoje teplé až 24 hodín a studené až 30 hodín.
Vlastnosti:
- objem: 0,75l
- izolácia: dvojitá vákuová izolácia udrží nápoje teplé až 24 hodín a studené až 30 hodín
- odolnosť voči korózii
- nezachováva ani neovplyvňuje chuť
- práškové lakovanie pre skvelú priľnavosť
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Len registrovaní používatelia môžu pridávať príspevky. Prosím prihláste sa alebo sa zaregistrujte.
Za značkou Salewa stojí Josef Liebhart, ktorý v roku 1932 založil firmu na výrobu kožených a textilných produktov, ako sú kožené hnacie remene a konské postroje. Postupne sa sortiment rozrástol o výrobu batohov s kovovou konštrukciou a lieskových lyžiarskych palíc, ktoré zaznamenali obrovský predajný úspech. Spoločnosť sa etablovala v športovom svete a zamerala sa na vysokohorskú turistiku. Stala sa distribútorom skialpinistického viazania Silveretta. O 2 roky neskôr Salewa významne podporuje expedíciu do Ánd a vyvinula unikátny batoh Andes. Písal sa rok 1960 a plne nastaviteľné klasické svietiace palice stanovujú nové štandardy. Stali sa jedným z najúspešnejších výrobkov spoločnosti Salewa. Získala medzinárodné uznanie ako lídra v alpskej inovácii s vynálezom tubulárnej ľadovej skrutky, ktorá je dnes priemyselným štandardom. Pôvodný sortiment sa rozšíril o špecifické produkty ako sú juniorské lyže značky Sperber, cepíny, mačky a rôzna lezecká výbava potrebná pre lezenie po ľade. Ďalší veľký úspech zožala Salewa, keď prišla v roku 1962 na trh s plne nastaviteľnými mačkami z ľahkých kovov, a tým začala udávať trend v lezení. V roku 1978, ako jeden z prvých producentov, začala používať na výrobu turistickej obuvi a oblečenia membránu Gore-Tex. V roku 1979 vzniklo logo spoločnosti – letiaci orol, ktorý sa stal symbolom spoľahlivosti a kvality produktov Salewa. Spolupráca s výskumnými inštitúciami dopomohla značke úspešne znižovať hmotnosť a zvyšovať odolnosť a životnosť výrobkov. Dnes môžeme Salewu zaradiť k svetovým lídrom zameraným na horolezecké športy s komplexným sortimentom pre outdoorové aktivity a skialpinizmus. Salewa obuv a oblečenie sa vyznačuje vysokou kvalitou. Bola testovaná profesionálmi v najnáročnejších vysokohorských podmienkach. Presvedčte sa na vlastnej koži a vyberte si svoj Salewa kúsok.