Vrátenie a výmena
Výmena tovaru:
V prípade, že Vám nesadla veľkosť zakúpeného tovaru, máte nárok na jeho výmenu.
Ako postupovať pri výmene tovaru?
1. V prípade záujmu o iný tovar, prípadne inú vyhovujúcu veľkosť tovaru si prosím vytvorte novú objednávku podľa štandardného spôsobu.
2. Tovar, ktorý chcete vymeniť nám zašlite späť na adresu našej pobočky uvedenej nižšie.
3. Peniaze za pôvodnú objednávku Vám budú refundované späť na Váš účet v deň prevzatia Vášho balíka.
Vrátenie tovaru:
V prípade, že vám dodaný tovar nevyhovuje, nesedí veľkosť alebo sa Vám nepáči, môžete ho nepoužitý (s originál štítkom) vrátiť do 14 dní od jeho prevziatia a peniaze Vám budú refundované späť na Váš účet maximálne do 14 dní od obdržania balíku. Náklady na vrátenie tovaru hradí vždy nakupujúci.
Ako vrátiť tovar ?
1. Tovar nepoužitý (s originál štítkom) dôkladne zabaľte do pevného a nepremokavého obalu, aby sa nepoškodil pri preprave.
2. Do balíku k tovaru vložte vyplnený vratný formulár, ktorý sa vám zobrazí po kliknutí na tento odkaz: Formulár pre vrátenie a výmenu tovaru
3. Náklady spojené s vrátením tovaru znáša nakupujúci. Pre zaslanie balíka doporučujeme zvoliť tieto spôsoby prepravy:
⇨ Priniesť Osobne na predajňu v Nitre spolu s fyzicky vyplneným formulárom a faktúrou (ak ste vyplnili online formulár, prosíme doniesť ho aj fyzicky vytlačený so sebou)
⇨ Priniesť na podacie miesta Packety a odoslať balík "kuriérom na adresu" - Táto možnosť je obykle najlacnejšia ale je možná len pri balíkoch s hmotnosťou do 15kg, a maximálnym rozmerom - súčet všetkých troch strán zásielky nesmie presiahnuť 150cm , maximálny rozmer jednej strany je 120cm. Zásielku si vytvoríte v mobilnej aplikácii. Návod na odoslanie cez Packetu: https://www.packeta.sk/blog/ako-poslat-balik-cez-packetu
⇨ Odoslať poštou, alebo kuriérskou spoločnosťou (číslo objednávky prosím uveďte na balík, prípadne identifikujte objednávku vložením nejakého papierika s jej číslom do vnútra balíka k tovaru, náklady na spätnú dopravu znáša pri tomto spôsobe zákazník sám, odporúčame posielať zásielky ako poistený balík, balíky zaslané formou dobierky nepreberáme, vrátia sa Vám späť). Balík nemôže byť zaslaný do výdajných miest, balíkomatov a iných boxov, kde ich vyzdvihnutie z našej strany nebude možné.
- Spotrebiteľ (zákazník) je zodpovedný za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru. Vyskúšať teda neznamená začať tovar používať a po niekoľkých dňoch vrátiť predávajúcemu.
- Originálne krabice od topánok a oblečenia prosím neprelepujte lepiacou páskou ani ich nijak nepopisujte perom. Sú súčasťou tovaru a musia byť nepoškodené a plne použiteľné pre ďalší predaj!
- Ak ste spolu s tovarom obdržali darček, alebo bol produkt súčasťou akciového balíka je potrebné vrátiť všetky súčasti balenia, vrátane darčeka.
Výnimky pre vrátenie a výmenu tovaru:
- Z hygienických dôvodov nie je možné vrátiť spodné prádlo a ponožky.
- Nie je možné vrátiť darčekové poukážky s unikátnym kódom, ktoré sú generované na e-shope
- Tovar upravený na mieru. Pokiaľ ste si zakúpili lyže, na ktoré ste Vám bolo namontované (pomocou vŕtania priamo do lyže), viazanie na mieru vašim lyžiarkam, takýto set nie je možné vrátiť. Nevracia sa ani záloha (predplatné) v prípade dohody predplatného pri osobnom odbere
Adresa, na ktorú treba balík zaslať:
Belda Trade s.r.o.
Malíkova 4922/1,
949 01
Nitra
0907 947 362,
beldasport@belda.sk